Tappat orken..

Känner att jag börjat tappat orken för foto.. dels för att jag knappt vet vad ja ska göra av alla bilder. som nu med mina nya kamera är bilderna så fruktansvärt stora så dom knappt går att ladda upp nånstans .. Sen är ju inte vintern i sig världens roligaste årstid att fota i då man typ förfryser fingrarna.. äre ens nån som bryr sig egentligen??haha.. patetiskt. MEN iaf här kommer några bilder jag tagit på slutet. typ mest på mig själv eftersom att ingen annan ställer upp på att bli fotad:)! ENJOY!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Jag tycker absolut att du inte ska sluta fota då du är så sjukt bra på det. :)

2013-03-11 @ 17:41:51
Sofie

Tycker inte heller att du ska sluta!! Absolut inte! Du får gärna komma och fota här, så kan vi göra våra små utflykter :D Dessutom har vi ju en liten som inte har något att säga till om än ;) hihi. Puss!

2013-03-12 @ 11:12:43
Anonym

Du vet nog vem jag är men jag vill vara anonym :P

Sluta absolut inte att fota! Det är ju det du tycker är så jävla roligt, samt att du är grymt duktig på det. Känslan för foto är inget man kan studera sig till utan den har man bara, som vilken talang som helst, det är det som skiljer sig på en dussinfotograf och såna som radar upp bilder man kommer ihåg. Du min vän är ingen dussinfotograf!

Ta en paus bara om det känns trist just nu!

Sen tror jag (utan att veta för mycket) att du är för "snäll" när du fotar åt andra. Man vill vara snäll och gör det bara, då kan man lätt hamna i nåt läge där man känner att man inte får nån "uppskattning" för den tid och pengarna som du faktiskt lagt ut på utrustningen.

Lång kommentar, fortsätt fota. :)

2013-03-22 @ 11:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0