EGO TIME!

Hejhopp! Idag känner jag bara att jag har sånt grymt självförtroende ..ah fast de har jag väl rätt ofta. men iaf, tänkte då kasta upp ett gäng ego bilder som jag såklart är SKETA nöjd med, gamla som nya! såååååå ENJOY. och för er som har tänkt klaga över att alla bilder är från samma vinkel och att jag använder mig av samma pose och allt vad de nu är ni gnäller om....stäng ner sidan nu!!! :) BYYE.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
______________________________________________________________________________________

Sen vill jag bara tillägga, dom som ligger bakom bilderna (bakom kameran dvs.) ska va stolta att ni lyckats fånga mig på bild;).. men klart, vad hade ni gjort utan mina kunskaper.. jag är så bra lärare;) hhehehehhe. 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Jag visste inte att du kunde spela guitarr? ;)Fina bilder!

2013-01-04 @ 18:04:52
Daniel

Är riktigt imponerad av dina bilder. Riktigt fina och proffsiga. Plus du är ju så snygg.;

2013-01-05 @ 08:11:02
Sofia

Du är galet snygg. jag undrar hur du får ditt hår så tjockt och fint och hur du lägger din ögonmakeup. vart köper du dina lösögonfransar? det vore kul om du visade hur du fixar dig :)

2013-01-22 @ 18:45:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0